Бартариятҳои таҳсилоти фосилавӣ чунинанд:
- Самаранокӣ-афзалият дар самаранок истифода намудани вақт ва маблағ.
- Қулай -имконияти таҳсил бо интихоби вақт, мавқеъ ва равиши дарс.
- Озод
-имконияти таҳсил аз рӯи нақшаи индивидуалӣ, ки ба талаботи шахс мутобиқ аст.
- Мувозиятнокӣ-имконияти омӯзиш дар вақти кор.
- Технологияи иттилоотии нав
- ин истифодаи технологияи нави коммуникатсионӣ ва иттилоотӣ, шабакаҳои компютерӣ ва системаҳои мултимедиявӣ барои идора намудани раванди таълим.
Технологияи ТФ - барои аудиторияи зерин мусоид мебошад:
- Ба аҳолии маҳалаҳои дурдаст ва ноҳияҳои аз марказҳои муассисаҳои таълимии олӣ дур ҷойгиршуда;
- Мутахасиссоне, ки барои гирифтани маълумоти дуюм таҳсил мекунанд ; - Шахсоне, ки талаби худомӯзӣ доранд;
- Шахсоне,ки дар интернет дарсҳои иловагӣ ташкил мекунанд ва ё ва таҳсил менамоянд;
- Ба шахсоне,ки ҳолати ҷисмониашон маҳдуд, маъюбон, ки дар шароити муқаррарӣ имконияти иштирок намуданро надоранд.;
- Барои ташкили дарсҳои кӯтоҳмуддат(трейнингҳо,курсҳои тахассусӣ) барои кормандон ва муаллимон;
Таҳсилоти фосилавӣ ҷавобгӯи талаботҳои ҳаёти имрӯза буда, барои камхарҷ ташкил намудани ҷараёни таълим(ба ғайр аз таҳсилӣ рӯзона), бидуни истифода аз маводҳои чопӣ ва хароҷотҳои нақлиётӣ мебошад.
Аз ин лиҳоз, чунин имтиёзҳо барои густариши СТФ асос шуда метавонанд.СТФ маводҳои зарурии дарсиро ҳамонзамон барои шунаванда таъмин Менамояд.
Бартариятҳои таҳсилоти фосилавӣ чунинанд:
- Самаранокӣ-афзалият дар самаранок истифода намудани вақт ва маблағ.
- Қулай -имконияти таҳсил бо интихоби вақт, мавқеъ ва равиши дарс.
- Озод
-имконияти таҳсил аз рӯи нақшаи индивидуалӣ, ки ба талаботи шахс мутобиқ аст.
- Мувозиятнокӣ-имконияти омӯзиш дар вақти кор.
- Технологияи иттилоотии нав
- ин истифодаи технологияи нави коммуникатсионӣ ва иттилоотӣ, шабакаҳои компютерӣ ва системаҳои мултимедиявӣ барои идора намудани раванди таълим.
Технологияи ТФ - барои аудиторияи зерин мусоид мебошад:
- Ба аҳолии маҳалаҳои дурдаст ва ноҳияҳои аз марказҳои муассисаҳои таълимии олӣ дур ҷойгиршуда;
- Мутахасиссоне, ки барои гирифтани маълумоти дуюм таҳсил мекунанд ; - Шахсоне, ки талаби худомӯзӣ доранд;
- Шахсоне,ки дар интернет дарсҳои иловагӣ ташкил мекунанд ва ё ва таҳсил менамоянд;
- Ба шахсоне,ки ҳолати ҷисмониашон маҳдуд, маъюбон, ки дар шароити муқаррарӣ имконияти иштирок намуданро надоранд.;
- Барои ташкили дарсҳои кӯтоҳмуддат(трейнингҳо,курсҳои тахассусӣ) барои кормандон ва муаллимон;
Таҳсилоти фосилавӣ ҷавобгӯи талаботҳои ҳаёти имрӯза буда, барои камхарҷ ташкил намудани ҷараёни таълим(ба ғайр аз таҳсилӣ рӯзона), бидуни истифода аз маводҳои чопӣ ва хароҷотҳои нақлиётӣ мебошад.
Аз ин лиҳоз, чунин имтиёзҳо барои густариши СТФ асос шуда метавонанд.СТФ маводҳои зарурии дарсиро ҳамонзамон барои шунаванда таъмин Менамояд.
Available courses
Skip course categories